deletedmom338 canim cok ağlayıp durmuyorsa doktorda cevap vermiyorsa direk bi hastaneye götürüp muayene ettirsen iyi olur🤗 Oğlum 3,5 aylık 39. Günü yaptırdım sünnetini masaAllah sadece igne yapılınca ve ilk idrarda ağladı başka da aglamadi çünkü ben ilk gun belden asagi ayaklarini kundak yaptim hareket ettikce canlari daha çok yaniyor birde 1 beden büyük bez bağladım ki pipisi beze degip acimasin. 5. Gün dikisleri dusmeye başladı 7. Gün hicbir sey kalmadı
Ilk 5 gün thociline adında bir krem sürüp ve rif ampul döktüm yara olan yere cabucak iyilesti