arkadaşlar oğlum yarın tam 4 aylık olacak beyaz gürültü olmadan asla uyumuyor artık beynimde haşır huşur sesler dönmeye başladı üstünü örtmeyi aska sevmiyo buz gibi memlekette yaşıyoruz 50yle yanan kombi bile evi isitmiyo sürekli kollarını yorgandan çıkarmak istiyo tepiniyo üstünü örttügüm an geri uyanıyo en ufak çıt sesine uyanıyo beyaz gürültüyü koyunca geri susuyo ama dün gece ilk defa beyaz gürültü bile hayretmedi bas bas bagırdı uğunarak ağladı 4.ay atağı denilen şeyden mi oldu bebegime bu günler geçiyor muuu yoksa diş mi öıkarcak acaba derken beynim yoruldu gerçekten öneri tavsiye teselli bildiginiz ne varsa söyleyin nolur