10 aylık olacak bebeğim bir hafta sonra.. ama bir türlü yemek yedirmiyorum. Kaşığı ilk uzattığımda tadına bakmadan ağzını sıkıca kapatıyor sebebi ne olabilir? Dişlerinden dolayı da böyle yaptığı olurmuş çünkü ara ara yiyen de bir çocuk. Şimdi tamamen iştahsızlık yaşıyor ne yapmam lazım ya 😔