Bebeğim beni emmek istemiyor sürekli kendini geriye atıp sonra sinirli sinirli tekrardan emmeye çalışıyor kan ter içinde kaliyor resmen 4 ay 3 haftalık mama verdim bi ara onuda istemedi biberon almiyor uyumuyor nasıl başa çıkacam bilmiyorum artık çok yoruldum ayni durumda olan var mi?