Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun. Biz de eşimle İslahiyedeydik o zaman. Çok kötü yaşadık depremi eşimin ablası hataydaydi onlar enkaz altında kaldılar vefat ettiler. Ben depremde hamile bile değildim iyi ki değildim ne yapardım bilmem. İslahiyeden hataya geçtik direkt eşimin ablasını bulmaya, bulamadık bir hafta orada bekledik aç susuz. Eşim beni memlekete götürüp geri döndü hatta. Bir de bebeğimiz olsaydı daha zor olurdu bizim için..