Merhaba anneler bebeğim 6 aylık. son 1 aydır üçüncü kez süt sıtması oluyorum. Tek gögüs emziriyorum öyle aman aman bir sütüm yok mama veriyorum hatta. Artık bu durum çok canımı yakmaya ve sıkmaya da başladı 😢 …
Bütün önerileri yapıyorum sağım … sıcak duş ..masaj.. elle sağım .. emzirme .. 2.3 gün sürüyor. Sağımla sütte çok çıkmıyor anlamadım gözle görülür damar şişmesi ele gelen sertlik var belli bölgede . Başına böyle birşey gelen çözüm bulan var mı acaba?
Doktora gidince söyleyeceğim fakat daha gitmeme zaman var.