nurakdas merhaba geç kalmalık bir durum yok bence daha bebeginizin 40ı yeni çikacak. Ben de ilk muayenesini o zamanlarda yaptirmistim operasyonu 15.ayda oldu. Burda tek konu idrarını rahat yapması değil cok fazla incelenen konu var yani böbreklerine bakilıyor mesela ya da ilerde cinsel yaşamını etkileyecek mi, çocugunun olmasıni engelleyen bir durum var mi vs bizim doktorumuz bunlarin hepsini tek tek anlattı cok şükür bunların hiçbiri yoktu ama işlem yapiĺmaz ise sunnette yapılmadigi icin görüntüsü farklı olacağindan ilerde psikolojisini etkileyebilir ben yaptırmanizi tavsiye ediyorum dedi. Müsait oldugunuz kendinizi iyi hissettiginiz ilk firsatta goturun cocuk cerrahı tarafindan muayene edilsin herkesin süreci farklıdır ben size ne desem olmaz. Zaten daha cok kucuk operasyonlari genelde 12-15 ay araliginda oneriyolar ama yine de siz onden bi goturun surekli ne olacak diye düsünmekten iyidir. En azından akliniza takilan ne varsa netleştirirsiniz. Burda verebilecegim en dogru tavsiye doktorun gercekten alaninda iyi olmasi. Ben profesöre gotürdüm çok araştırdım çünkü uygulanan teknik doktorun tecrubesi vs. cok önemli. Tekrar çok geçmiş olsun🌸