kze66 araskusum bi arkadasim kilo aldirmiyor bana demisti bana ama herkeste belki farkli sonuc verir bilemiyorum
urasbeybi 4 ay oldu herhangi bir kilo alımı olmadı, gayet memnunum. Kanama vs yapmadı reglde olmadım ama zaten emzirme dönemindeyim ne zaman regl olurum bilmiyorum.
Zera 6 ay oldu taktirali 1 hafta sonra kanamam oldu ama cok cok fazla degildi ve daha regl olmadim. Bana hic bir yan etkisi olmadi kilo vs gibi.