Şuan 3 diş çıkarıyoruz her yer salya daha önce hiç böyle salya olmadı,burun akıntısı başladı ama ben 2 gün boğaz ağrısı yaşadım hafif öksürüklü hemen toparladım benden geçti mi yoksa diş yapar mı daha 10 gün önce 2 diş çıkarttı yine nezle 1 hafta aktı aktı geçti dişler patladı o zamanda anlayamadım,kimiside dil hiçbir şey yapmaz diyor