Kızlar kızım dört aylık mamayı ilk doğduğu zaman almıştım iki aylıkken fslsn bi iki kere verdim doymadığını düşündüğüm için kilosu iyi olduğu için sonradan hiç vermedim, içinde ki poşetin ağzı açık kalmış serin ve kuru yerde idi dolaptaydı ysni, baca boşluğunun olduğu dolaptaydı o dolap içi de buz gibi oluyor : bişey olmuş mudur atayım mı riske atmayım demi, aslında sadece snne sütü veriyorum ds bitti kızımda bu aralar çok huysuz hiç sağım yapamıyorum, ysrım gün çalışıyorum snnem bakıyor süt veremeyecek yarın idsre etmemiz lazım, gece de uyumuyor pek göğsüm dolmuyor ki sağayım. Mamayı çöpe mi atayım dört sy çok uzun bi süre vi bozulmuştur değil mi