papatya_18 ftl DNA da sudan alınmıyor ki annenin kolundan kan alınıyor ona bakılıyor. Sudan alınan amniyosentez. Fetal DNA da %99 doğruluk payı varken amniyosentezde %100 doğruluk payı vardır. Ayrıca doktoru da çok çok çok tebrik etmek lazım çünkü ikili tarama üçlü tarama falan hiç bir doğruluk payı olmayan bomboş testler inanın bana. Hamileyken o kadar çok araştırdım ki. Hatta Avrupa da yasaklanmış yapılmıyor.