Nisakusum Bugün lahana sardımda iç arttı kuru dolması yaptım ama pısırsem çok gelecek zıyan olacak pısırmeden tencereyle buzluğa koysam nasıl olur sızce Çıkarınca buzlu sekılde pısırsem yada buzu çözülünce mı Deneyen var mı
birbalikannesi Nisakusum ben buzluk için her zaman kuru biber doldurup atıyorum çıkardığımda da buzu çözülmeden su döküp pişiriyorum herhangi bir sıkıntı olmuyor tadı hala aynı oluyor