xyz0606 kabullenmek sonuçta bu saatten sonra bizim için bir seçenek değil ama demi boşu boşuna hayatını mahvetme o senin yavrun bir an önce toparlanıp elinden gelenin en iyisini yap ve evladına sarıl 🫶 evet biliyorum zor bir süreç bende çok ağladım çok yıprandım. ama bak daha çok yeni başka bir evladımı kaybettim ben inan hayatta hiç birşey evlat acısı gibi değil yani bunların down olması bile hiçbişeymiş. Ayrıca şunu unutma toplumun yavrunu kabul etmesini istiyorsan öncelikle senin kabul edip dimdik arkasında durman gerekiyor