Merhaba arkadaşlar. Bebeğime newvit kan damlası başladık. Kakasında siyah gibi şeyler olacağını daha önce okumuştum endişe etmedim ama herkes damladan sonra kabız oldu derken bebeğim sürekli kaka yapıyor. Dün 5 kez yaptı normalde 2 defa yapıyordu ve sürekli emmek istedi iştahı açıldı sanki.
- Bir de bu siyah tanecikler sonradan geçiyor mu yoksa damlaya devam ettiğim sürece gelecek mi