kocatarafindanefret kızlar mama yaptık ama içmeden uyudu emzirdiğim için bende buzdolabına koydum geri içirirken nasıl ısıtmalıyım ? bilgisi olan söyleyebilir mi birde buzdolabından iyice soğumadan çıkarıp ısıtırsam bir şey olur mu
kisceler kocatarafindanefret Mama kutusunun üzerini okuyun lütfen, benim kullandığım mamada 1 saat içinde tüketilmeli yazıyordu .. benim bildiğim hazırlanam mama buzdolabına koyulmaz hele ki hiç ısıtılmaz 1 saat içinde de tüketilmelidir. 13 aydır mama kulanıyorum hiç ısıtmadım yenilmeyen mamayı direk döktüm..
babymamma kocatarafindanefret mama çocuğun ağzına deydiyse 1 saat içinde hiç içmediyse 3 saat içinde tüketilmelidir buzdolabına falan asla konulmaz yapısı bozulur dışarda bekler güneş almayan bir yerde eğer ilk dediyiğim gibiyse çocuğun ağzına deydiyse ısıtamazsınız ama deymediyse benmari usulu yani sıcak suyun içinde biberonu bekletip içirebilirsiniz çocuğu zehirlersiniz sakın yapmayın
Deniztalha benmari , kaynayan suyun üstüne koyup ısıt cam yada çelik bir kapta sonra biberona koy 3 saati gecirmemelisn
kocatarafindanefret kisceler üzerinde bişey yazmıyor hipp kullanıyorum. internette buzdolabında kullanılmayan mama 24 saat kalabilir yazıyor o yüzden koydum bende hiç ağzına sürmedi sürseydi bende çöpe döküyorum zaten teşekkür ederim yine de
kocatarafindanefret suheyla92 normalde hiç böyle bişey yapmadım ama internette görünce bi sorayım dedim teşekkür ederim dökeyim o zaman
kocatarafindanefret Fundish ya bende öyle biliyorum ama ne biliyim ağız sürülmemiş mama hazırlanıp dolaba konulmuş mama 24 saat buzdolabında durabilir yazıyor riske atmamak için buraya da sorayım dedim bende🫣
Fundish kocatarafindanefret aman boşver dök gitsin zehirlenir falan . Gecenlerde annem de aman yazık olmasın diye ısıtıp vermiş ılık suya koyup iyi ki bişi olmadı .