Emibra Merhaba anneler. Ben dogum yapali 1sene oldu ozel hastenede dogum yapmam gerekti, emzirme odenegi icin aradim ama , esime 1 sene lik kayitlar siliniyor demisler ,Yani alamicam Boyle bisey varmi.??
alzarvn Emibra e devlete düşüyor tatlım o hastane ile alakası yok sgklıysan da 50 bin tl doğum ödemesi alıyorsun ben bu ay son taksidini aldım emzirme ödeneği de 857 tl aldım e devlet 4b işgöremezlik yazınca çıkıyor
Emibra alzarvn Ben calismiyorum ama ,esimi aramislar oyle demisler.bugun aradim banada sisteme dustu demslerdi.
Emibra alzarvn hemen cikiyormu bugun aradim hastaneyi smdi baktim bisey yazmiyor calisan ese yatar yazio
alzarvn Emibra hemen yatıyor emzirme ödeneği 1 hafta içinde doğumdan sgk ara sor ya da PTT gidip ödenek olup olmadığını sor
Emibra alzarvn sisteme girmemisler dogumla alakali biseyi bugun girdiler. Ama olmuyrmus, anlamadim vala