15-16 aydan beri uyguluyorum sarımsağı zeytinyağında ezip bekletiyorum.günde bir iki kaşık bu yağdan içiriyorum.bize iyi geliyordu.birde bal limon ve taze zencefil karışımının suyundan içiriyorum. 1 yaştan itibaren bal veriliyor. Olmazsa pekmez limon ve zencefil karıştırıp sulanınca suyundan içirin sabah akşam birer tatlı kaşığı