Hanımlar bugün oğlumun 2 yaş kontrolü vardı doktorumuz kilosuna göre boyu biraz kısa ama sorun değil dedi bir anne olarak yine de bir tık kafaya taktım boy uzaması için herhangi bir takviye veya şu gıda iyi geliyor dediğiniz var mı önerilerinizi alırım