Merhaba
2 aylık bebegim yaklaşık 1 haftadır 90 cc mama içip sadece 1 saat uyuyor sonra acıkıp uyanıyor 1 saat zor oyalıyorum sonra tekrar mama akşama kadar aynı döngü devam ediyor.
Doktor kilo alımı iyi dedi.
Mama miktarını arttirayim desem bazen 90ı bile zor bitiriyor 120 hiç bitiremez diliyle ittiriyor.
Nasıl bir çözüm onerirsiniz