Varmı benle bu yolda ilerliycek olaaann??
Bebeğim sadece mama alıyor mama midesini bulandırdıgını gordukce kendime sinir oluyorum elimde eller serbest pompa var bugünden itibaren sagıma baslıcam (emmiyor 3 aydır buarada) sütüm tamamen kesilmedi. Bende son kez keşke dememk için başlıyorum. Benim gibi olan anneler varsa postuma beklerim yaptıklarımızı yapcaklarımızı yazalım..
İnşallah sutumuz artıcakkk amiiiinnnn 🙏🧿🥲🌼