Kızlar ben boşandım çocuğuma aylık bi mıktar para alıyorum nafaka bu ay yatıracaktı her ay bana ne kafa yatırayım para gözsün bilmem be diyip duruyordu sınırden bu ay para yatıracağı sorada tartıştık yöne mesajla bende atma ıstemıyorum senın paranı dedim oda git sen borçlarını öde anca dedim cocugunu düşünme oda dün gıtmıs harcamış parayı bugün sabah mama alcaktım ıstedım parayı borcumu ödedim sen öyle söyledin vermem dedi şikayet etsem alabılır mıyım nafakasını