defnesmom3 dogammmmmm göğüs pedi kullan üstün ıslanmiyor asla ben emzirirken öğrendim keşke doğumdan önce öğrenseydim ilk ay atlet parçaları kestim koydum sonradan aldım gördüm de telefon da
annelendik Manuel süt pompası alın. Kendiliğinden vakumlu. Birini emerken diğerine takın. Baya aüt topluyor. Ziyan olmuyor
gunes1508 dogammmmmm benim göğüslerim büyük ondan mi acaba 90d göğsüm bir kere kayma yasamadim ortasını göğsün ucuna yerleştiriyorum emzime sutyeni takiyorum
bitboylum dogammmmmm göğüs pedi kullanın mutlaka ben de öyleydim pedler su içinde kalıyordu tam olarak hatırlamıyorum ama 8. Ay gibiydi öyle duruldu sanırım
26merve26 dogammmmmm benim oğlan 9 aylık hala bunu yaşıyorum bende en kolayı göğüs pedi sık sık değiştirerek ama 🤭
surprizbebe dogammmmmm mochi var bi bakın isterseniz memeye takıyorsunuz kendisi akıyo içine.manuel bişey ama böyle değişik