balbadem48 ümraniye araştırma kadın doğuma gidiyorum ama bu 2 gidişim daha ve ilkinde doktor yoktu asistanı ile karşılaştım. İkinci gidişimde merve dizdara gittim yarım saat bekledim randevu saatimden sonra içerde beni ultrasonla kontrol ederken içeri başka hasta aldı bana iki dk ultrason resmi çekip bıraktı resmen 🤷🏻♀️