Kızım sadece bi baba belirlemiş baba diyor bişeyler ogretmeye çalışıyorum kaleye almıyor delirtiyor beni anneye agi diyor agi ne ya agi😞
Bu aralar ham demeye çalışıyor ama H’yi söyleyemiyor geri kalanı diyor🤣🤣🤣 Tobe
Al demiyor aaa diyo bu çocuk ne zaman konuşacak daha erken mi ya
Aba diyor abiğ diyor dede diyor sadece o kadar ha bide hadi oda canı isterse ne yapacağım ya ben akıl verin