haticess0 Kızlar merhaba ben doğumdan sonra baya zayıfladım zaten bekarken de çok kilolu bir insan değildim hamileliğimde de toplam 6-7 kilo almıştım doğumdan sonra uykusuzluk falan derken baya zayıfladım şu an 52 kiloyum kim görse çok zayıfsın erimişsin diyorlar kendimi çok kötü hissediyorum halbu ki boyuma göre gayet normal yani boyum da uzun değil 1.60 kilom gayet ideal bence ama herkes çok zayıflamışsın erimişsin diyo çok moralim modum düşüyor :( kilom ideal değil mi
Lolik haticess0 kilon iyi ama acaba kasların mı eridi . Kas kaybı çökme ve sağlıksız görünüme sebep oluyor. Yediğinize içtiğinize dikkat ediyor musunuz?
starysky haticess0 bence boyunuza göre kilonuz normal hatta ideal olan diyebilirim. Etrafınızdaki çok zayıfladın eridin laflarına karşı niye kendinizi üzüyorsunuz ki? Büyük ihtimalle onları söyleyenler kilolu veya istediği kiloda olmayan insanlardır. Benim çevremdeki insanlar da aynı cümleleri kuruyor. Ben de 54 kiloyum ve aynı cümleleri kuruyorlar. Hiç kafama takmıyorum. Çünkü benim ideal kilogramım var her zaman 49-52 kg arası gidip geldim. Yine öyle olacağım beslenmeme dikkat ediyorum. Siz kendinizi zayıf görmüyor; iyi hissediyorsanız bırakın çevrenizdekiler istediğini söylesin. Önemli olan sizin kendinizi nasıl hissettiğiniz. Siz he ben çevrem böyle diyor kilo alayım derseniz bir bakarsınız sonradan kendinizi hiç istemediğiniz halde bulabilirsiniz. Tam tersi de mümkün iyi olmuş böyle iyi hissediyorum da diyebilirsiniz. Önemli olan kendi düşünceniz ve hisleriniz bence.
momzayn haticess0 bacım 48 kg düştüm boy 60 banada aynı şeyleri söylüyorlar inanki umrumda degil takılma sande
haticess0 Lolik sağlıklı besleniyorum yani kan değerlerim de iyi çıktı meyve kuruyemiş et tavuk mutlaka yerim kendim aynadan bakınca da kötü görünmüyorum ama bugün yine bir ortama girdim aa herkes çok zayıflamışsın erimişsin diyorlar
haticess0 starysky yani bencede ideal öyle kötü de durmuyorum ama insanlar böyle söyleyince çok kafama takıyorum sanki böyle dediklerine göre hastalıklı gibi hissediyorum kendimi sağlıklı da besleniyorum vitaminlerim de iyi ben zaten şişmanlık seven bir insan değilim ama ettafımdakiler hepsi 3-4 kilo lazım sana diyorlar ama benim zaten vücudum minyon yani uzun iri bir insan değilim
haticess0 Lolik ya ne bileyim böyle acınası bir durumdaymışım gibi söylüyorlar bende kendimi çok kötü hissediyorum bu defa modum düşüyor acaba kötü mü görünüyorum algısına giriyorum
haticess0 momzayn ay sana da böyle sanki çok kötü bir şey olmuş gibi erimişsin bitmişsin gibi laflar söylüyorlar mı
starysky haticess0 o zaman kimseyi takmayın. dediklerine tamam deyip geçin hem onlar susar hem kafanız rahat eder. Beslenmeniz, kilonuz bebeğinizi etkilemiyorsa sorun yok demektir. İnsanlar hep bir şey derler. Herkesi memnun edemezsiniz, kendinizi edin :))
momzayn haticess0 suratlarını egiyorlar erzurumda zayıflara ite dönmüşsün derler diyokarki erimiş ite dönmüşsün noldu sana 😂
haticess0 Sibel43- ya ne bileyim insanlar biraz tuhaf şişman olunca zayıfla diyorlar zayıf olunca kilo al diyorlar tabiki kendi kendilerine konuşuyorlar da ama insanları çok üzüyorlar :(
Zeynepefemm haticess0 kilonuz normal ama bazılarının aşırı zayıflıktan kemikleri gözüküyor çok cirkin duruyor siz öyle değilseniz söylenenleri kafaya takmayın
haticess0 Zeynepefemm kız yok kemiklerim görünecek kadar zayıf değilim ki 52 normal çünkü boyum yok boyum uzun olsa daha zayıf dururdum herhalde
starysky Zeynepefemm kemik yapısı değişiyor ama kimisi ne kadar kilo alsa da o köprücük kemikleri hatları kapanmaz. Ben 14-15 kg aldım hamilelikte ama hala kemiklerim gözüküyordu ne kadar kilo alırsam alayım hep gözüküyor yapısı öyle. İnsanlar sizin gibi söylüyordu, anlatamıyordum normal olduğunu. Tabi kendi fikriniz öyle bir şey diyemem ama başkalarına söyleyip kalp kırmayalım lütfen
haticess0 starysky aynen ya bende aynen tamam diyorum ama sonra eve gelince kendimi kötü hissediyorum haklısınız İnsanların her şeye bir yorumu var maalesef