Merkurkedisii Dün öğlenden sonra 6. Ay aşılarımızı olduk akşam ateşi yoktu ama sabah kalktığımda ateşi 37.4 olduğunu gördüm bu aşı ateş yapar mı? Yoksa başka birşeyden mi endişelenmeliyim?
Cansux Merkurkedisii doktora sordum bende dün yaptırdım karmada tetanozda var dedi o belki etkiler dedi ama agır bi ası değil birde agrısı atesi varsa ver calpolu bence bebekten bebeğe değişir
Aybuke_ Merkurkedisii canm bızm hiç bi asıda atrsmix olmadı ama 6. Ay asında ilk gün yoktu ikinci gğn cıktı hemde bi türlü düşmeyen düşüp dğşüp yükselen bi atesti korktuk goyurduk 1. Asısı olmustu 2. 3 tane diş patlamil 3. Haff bogaz kızarkşıgı vardı 3 ğ üst ğste gelmiş oyuzden yuksek ates olms demişti doktor antıbyptk kullandık 4 gün bogaz için gecti ama asımıydı dısmıysı bogazmıydı bilmiyorm kızm 1 yasnda ama o günü hiç unutamıyorm ates cok zor allah yardmcnz olsn hemen düşer inşallah
balannesiii Merkurkedisii takip et canım 37.4ü ateşten bile saymıyolar bide cok ağladıklarında falanda yükseliyor genelde bizim cıkmamıştı sizinde cıkmaz umarım benim doktorum 8 aydan önceki ateşler havale ateşi olmaz demişti ama🤷♀️
Merkurkedisii Aybuke_ bizimde dün yoktu bugün çıktı bende anlamadım ateş düşürücü ağrı kesici verdim üzerinide ince giydirdim. Hiç bir aşı ateş yapmamıştı.. 2. Ay aşısında çok az ateşi olmuştu
Utkumm Bizde yaptı 2 gün 2 gece ateşimiz çıktı ılık duş aldırdım ateş düşürücü verdim üstünü ince giydirdim geçti çok şükür ama sabaha kadar nöbetteydim üstüne bide üst dişlerimizde çıkıyo çok betbat 2 gün geçirdim
Merkurkedisii Utkumm benmkinin de üst dişleri şiş.ondan şişmiş olamaz çünkü dişlerimz çıkınca ateş yapmamıştı bizde.bende üseirni ince giydirdim steş düşürücü verdşm bakalm
Merkurkedisii balannesiii normalde aşıda ateşi çıkmıyordu steş düşürücü verdim ateşi düştü inşallah çıkmaz.6. Ay aşısıda ateş yaparmış bunuda öğrenmiş olduk
balannesiii Merkurkedisii her bebeğe göre farklı işte canım bünye meselesi benim oğlum 1 yasında simdiye kdrki hiç bir aşı yapmadı ateş
Maryhoney Arkadaşlar diş konusunu da yazmışsınız da ilk üst dişler çıkar mı acaba yoksa alt çıktı da mi üst diş çıktı 24unde bizde vurulcaz da ateşten korkuyorum bende 4 asi birden 🙄
Merkurkedisii Maryhoney canım benmkinin alt dişleri çıktı dün aşı olduk ateş yaptı.üst dişlerde şişmiş çıkmak üzere diye düşünüyorum.. dişler bende ateş yapmadı.ana dünki aşı ateş yaptı biraz. Rabbim kolaylık versin kuzularımıza