Haticeyns Arasında kararsız kaldım Philips 3000 bin serisi bide roborock s8 Kullananlar varmı memnun musunuz hangisini önerirsiniz
Yigit_Yagiz_Moms Haticeyns s8 max v ultra kullanıyorum çok memnunum. Vakum gücü diğer robot süpürgelerin 2 katı
Ococila Kesinlikle roborock s8 bende roborock s7 var onu anneme verip 8 istedim daha gelmedi çok memnunum roborocktan
Ococila Haticeyns Q7 de süpürmesi silmesi çok iyi ama tek problemi halıya gelince mobu yukarı kaldırmıyor halılar vs ıslanıyor
berrakhsmnlr Ben Roborock s8 pro ultra kullanıyorum aşırı memnunum her gün çalıştırıyorum elim ayağım resmen çok güzel süpürüyor siliyor halıda mopu kaldırıyor şiddetle tavsiye ederim bütçeniz yetiyorsa kesin s8 pro alın