01asya01 Anneler, bebeğim 25 günlük ve çok gazlı haliyle huysuzlanıyor.. gam damlası kullanan var mı tavsiye eder misiniz.. ?
kardelen2 01asya01 ben kullandım şuan sıkıntı yok 23 günlüğüz biz gazdan çatlıcaktj çocuk kullanmasaydım
cansu2600 01asya01 Probiyotik kullanmanızı tavsiye ederim. Oğlum çok gazlı bı bebekti biogai kullandık ama şuan piyasada yok o çok iyi gelmişti
esraalic 01asya01 nurse harveys biraz geç kullanmaya başladım ama cidden ise yariyordu tavsiye ederim
Deniztalha gaz damlası diye bir kavram yok bana göre verilen takvilerin hepsi barsak duzenleyizi ama tavsiye istersen nurse Harveys SURUP var trendyolda falan doktor önerisi ile almıştım çevremde ne kada rkullanan varsa duacı oldular
svdakdmr 01asya01 Bebeğim 2 aylık doğduğu ilk günden beri yoğun gazı var her ultrasona girdiğimizde de doktorlar çok fazla diyordu patlayacak gbı ve sureklı ağlıyor kullanmadığım şey kalmadı gaz damlası kimyon rezene pek bir sonuç yok fakat bi kaç gündür nurse harveys gaz damlası kullanıyoruz çok şükür onun etksııyle bebegım rahatlıyor bı deneyın derim
bebegimdogdu Bizde nurse harveysin şurubundan çok memnun kaldık geç tanıştık keşke ilk ay bilseydin dedim yani ve çok doğal
defnesmom3 01asya01 bifidrop probiyotik damla gaza ve kabızlığa iyi geliyo içinde mikroorganizmalar gazı çıkarmasına yardim ediyo
mb_206 bifidrop kullandik hic bi işe yaramadi ama sonra nurse harveysin damlasini kullandik cok iyi geldi baya rahatlatti