gulayada Bebeğim 2 buçuk aylık kakasını yaparken yaptığı yer kırmızıydı ve kaka yaparken çok çok az nokta kan geldi kakayla kabızlıktan olabilir mi acaba sadece mama içiyor
Miracinannesi_ gulayada kakanin resmi varsa doktora danissaniz daha iyi olur makatta catlak ya da alerjik bir durum olabilir
Gamzeliff gulayada makat çatlağı olablr gaz ve kabızlık cok oluyor daha küçük, devam ederse de alerjidir büyük ihtimal takip et canm
cLearQueen gulayada ozelden bana atabilir misin? Bizde de aynisı oldu doktora sorduk falan. Belki yardimim dokunur
eymenayazmom gulayada evet çok az kırmızılık vardı ve kakasını baya sert yapmıştı sonra mama değiştirdik doktor dediği için