Sare_nuhaninannesi_05 7 yaşından küçük çocuklara oyunculuk eğitimi veremezler menajerlik görevini zaten ajans üstleniyor kayıt ücreti alırken setcard oluşturuyorlar size tavsiyem cocugunuz küçükse çekim ücreti harici talep edilen hicbir ücreti kabul etmeyin