Kızım 4 buçuk aylık bi döneme kadar kendi kendine ben sallamadan uyurdu bir ara 2 hafta boyunca 10 dk uyudu uyandı hep ağlardı bi inatlık meme emmeyi reddederdi ozaman sallamaya başladım. Sonra o dönem geçti. Şimdi 4 ay 14 günlük ve az önce poposuna pış pış yaparak uyutayım bakalım uyucakmı dedim ve uyudu. Bu hep böyle devam edermi yoksa bi kereyemi mahsustur?