6 günlük bebeğim var. Sürekli emmek istiyor asla doymuyor. Memede 1 saat besleniyor 2 saatte 1 beslemeye çalışıyorum. Altını değiştirirken sürekli ağlıyor. Ağlamadığı tek an memede olduğu an. Hafif sarılık var diye doktor mama takviyesi yapabilirsin dedi.6 günlük bebek ne kadar mama içmeli? Doğum kilosu 3.700 gram. Şu an 3550 gram. 60lık içer dedi ama doymuyor sanki. Göğüs ucum olmadığı için silikon uç kullanıyorum oda bebekte daha çok gaz yapıyor. Bağın gelişsin sağıp verme dedi. Bu sefer de gazdan ağlıyor. Bunları yaşayanlar var mı? Yol gösterin