Gokturkmom 2 ay rota icin onerilmiyor. Biz 3 ve 5.aylarda yaptirdik. Devlet asilarinin bol olan aylarda ozel asi yaptirmak manasiz 3 ve 5.aylarda devlet asisi yok o sebeple ozeller o aylarda yapilir bebeklere daha cok yuk bindirmemek icin. Ayrica 2 ay asisi zaten agir geliyor bebislere, ekstraya gerek yk bence