Ipekoz atarepla ne alsam sağol deyip kenara bırakıcak. Onun yerine kendime gecelik alıcaö daha mutlu olacağına eminim🤣🤣
Aaayyssee atarepla kutlamıyoruz bı özelliği yok bence önemli olan doğum günü evlilik yıldönümü bizim için 🌸