espalp hsyn prospan değil ama ventolin kullanıyoruz şu an. Günde üç kez verdik ağır geldi yanakta kızarıklıklar çıktı. Günde ikiye düşürdük kaşığı da tam doldurmadım bir günde söndü kızarıklıklar. Nefes alışı falan rahatladı. Bir de dekort iğne yaptı doktor tıkanıklığı azaldı bir iki günde
Nil595959 Hacerrb valla ben kızım 11 aylıkken kullandım 4 günde fayda etti harika bi ilaç üstelik bitkisel
Mryyyy123_ Ben 10 gün kullandım hiç bi fayda etmedi alerjik bronşit var kızımda 5,5 aylık cok öksürüyor ventolin şurupla birlikte kullandım ikiside etki etmedi hala öksürüyo🤦🏻♀️
Mryyyy123_ Hacerrb dogdugundan beri cok hapsuruyordu ve kuru öksürügü vardı hep normal cigerlerini temızlıyor dediler...iki aylıkken grip oldu öksürük cogaldı sonra geçti 4 aylıkken tekrar yoğun öksürmeye basladı süt alerji oldugunu 5. Ayımızda anladık cogu alerjık bebekte oluyomus bu nalet doktorumuz ciğerlerini dinledi baslangıcı olucak ki hava vs gerek yok dedi sadece iki şurup verdi on gün kullandık biraz azaldı ama tamamen geçirmedi
hsyn Mryyyy123_ bizimde alerjimiz var ama ilk defa oksurmeye basladi gripten dolayi oksurugude 8 ayligiz
Mryyyy123_ espalp sizde de olmus ventolinden sonra agız kenarları kızarıyordu bizimkinin de aynı gün bizede prednol yaptılar nefes alışı rahatlasın diye ventolin günde 3 tü ben iki verdim zaten agır bi ilac kalp carpıntısı fln yapıyo bi bebek ventolinden hayatını kaybetmiş hatta on gün verdim ama içim içimi yedi