Kızlar normal doğum yaptım göbeğimde sarkma olmaması için bir korse aldım fakat balenlerı gövdeme batmaya başladı satıcı ise balenleri çıkarmamı tavsiye etti bu sefer saçma sapan bir şekilde korse kıvrılmaya başladı açıkçası hiç memnun kalmadım aldığım korseden sizin kullanıp memnun kaldığınız önerdiğiniz bir korse korse markası var mı tecrübelerinizi paylaşır mısınız