Gamzeliff Kızlar kara hasret izmirliler olarak haftasonu kar görmeye gidelm diyoruz 😄şuanda kar nerelerde var bilen var mı nerelere gideblrz biz önceden spile cıkardk ama yolları, cok dönemeçliydi başka var mı
Gamzeliff buseccll 😄valla bencede canm ama oranın yoluda cok dönemeçli yaa ben korkuyorum cıkarken😄🙈Ama gneelde tepelere yağmıştır zaten öyle bir durumda var tabi😅
elftty Manisa spile genelde yağıyor çok uzak değil diye diyim dedim bende burdayım ama Bolu’da doğup erzurumda okuyup Ankara’da yaşadıktan sonra burda kar yagmamasina nimet gözüyle bakıyorum hiç özlemedim😬