TulayGeriDon ağır daha hantal otobüse inip binerken de aynı şekilde kucaklamak gerekiyor bence. Birinde varsa kısa süreli alıp deneyin bence önden. Memnun da kalabilirsiniz tabiki ama şahsi fikrim kullanışlı değil çok yer kaplıyor çok da ağır sürerken de zorlanıyor insan birde tekerleği büyük olsa da çok bı değişiklik olmuyor tercih sizin tabi ☺️