-sevimlipolyanna- bir kavanozun içine zeytinyağı koyun ve içine bir kafa sarımsağı küçük küçük doğrayın. Bikaç saat beklesin o şekilde. Gece yatmadan önce ayaklarının altına sürün ve çorap giydirip yatırın. Ama sadece zeytinyağından sürün sarımsakları cildini tahriş edebilir. Kalan yağı buzdolabında bekletebilirsiniz hasta olduğunda dolaptan çıkartıp ılıdığında sürersiniz yine. Kızımın ne zaman inatçı öksürüğü olsa bu şekilde atlattık. Sizin bebişinize de şifa olsun inşallah. ❤️