Buharda sebze ve yoğurt gibi şeylerle tadıma başlayabilirsiniz, çocuk doktoru da uygun görürse. Daha sonrasında meyve tadımları yaparsınız. Tadımlarda sanırım 2-3 çay kaşına kadar vermek gerekiyor.
2-3 haftadan sonra yavaş yavaş 2-3 tatlı kaşığına kadar çıkabilirsiniz.
6 aylık olunca zaten artık öğün olarak verirsiniz. O zaman da bebek mamalarının olduğu küçük kavanozlar kadar ya da yaklaşık 1 çay bardağı kadar oluyor miktar olarak.
İştahı var diye birden bol bol verince kabız oluyorlar.