Fyzn hayır bayıltmadılar, sedasyon denen hafif uyuşukluk şeklindeydi. Benim endoskopi sırasında bulandı midem, boruyu içeriye soktukları için öğürme hissi geliyor ve yutkunamayınca da zorlandım. Sedasyon olmasa sanırım panik atak geçirirdim.
İşlemden sonra bulantı olmadı , sersemlik oldu sadece.