Merhaba,oğlum 30 aylık.Babannesi geldiğinde ona ağla demeye başladı,şimdi bize de söylüyor ağla vermicem ,pat düş ağla fln diyor.Babannesi de istediklerini yapar ağlama demiş birkaç kere ondan böyle söyledi galiba diyor.Oyun gibiydi başta ama şuan sürekli ağla diyor babasına vs.
Kendi de çok ağlar.Hastaydı ekranı artırdık 3 gündür çıldırmak üzereyim bana yapışık babasına gitmiyor ağla diyor.İyileşsin ekranı sınırlayıp havalar ısınınca keseceğim tekrardan.
Çok kafama takıldı hep olumsuz.Ağla demeden önce de hiç olmaz hiç yapma diyordu.
Nasıl davranmalıyım sizce sorun ne bilmiyorum ama çok yoruldum yapışmasından ağlamalarından