kzyyyyy Busraservet benim de sütüm gelmemişti Aptamil prosyone çok iyi doktor tavsiyesi üzerine almıştım çok güzel işe yaradı çok şükür 🙏 ama biberon aldıktan sonra memeyi reddediyor bu doğru ona göre temkinli davranın derim ben hiç bir şekilde memeyi kabul ettiremedim
alyalena06 beybitolat Çok denedim biberonu sevdiği kadar keşke emziği sevseydi ama beş tane emzik aldım hiçbirini tutmadı
alyalena06 beybitolat hangi marka mamayı kullanıyorsunuz acaba benimki doyurmuyor mu diye şüpheleniyorum bebelac gold kullanıyorum
beybitolat alyalena06 sma optipro kullanıyoruz hastaneden beri. Emzik olarakta bibs kullanıyoruz. Aventide öneriyolar belki onu tutar deneyin isterseniz
beybitolat alyalena06 hiç bi bilgim yok arasındaki farkla alakalı ama biz hastaneden beri kullandığımız için doktorumuz bununla devam edin dedi bizde değiştirmedik ve kilo alımı iyi gidiyo
leyoz assyaumay bende onu kullanıyorum aman kabız olmasında yeter ki yeter bana hipplr devam ediyoruz
hil94 Oğlumda 2.5 aylık olana kadar emdi ama o arada da mamaya alıştı sma kullandık kabız oldu Aptamil e geçtik 11 aydır Aptamille devam ediyoruz memnunum 🥹
bebeklerrr assyaumay bebelac gold unda deneyebilirsiniz gazlı bebeklere öneriyorlar.platforda herkes kendi bebeğine iyi geleni yazacak bizde hipp den çok memnunduk.Bebeğe uygun olanı siz bulabilirsiniz iyi mama diye bir şey yok pek. Bebeğe iyi gelen iyi mamadır zaten .
asoaseasi beyzanuroz bende çok memnunum ama bugün ki haberlerden sonra değiştireceğim. Hipp mi golden goat mı düşünmekten deli çıkacağım 🤦🏻♀️ Hipp bir kez almıştım kakayı yoğunlaşırdı golden goat hiç denemedim keçi sütü diye tedirginim
beyzanuroz asoaseasi golden goat mamaninda sindirimi zormuş keçi sütü olduğu için ben bebelac gold kullanmaya başlamıştım sma dan sonra
asoaseasi beyzanuroz aynı durumdayım inanın ne alacağım ben de şaşırdım Hipp bile kabız oldu çünkü şu an