gurbetteanne10 ben kızıma 8 aylıkken aldım başta sadece gündüz uykularını yapıyordu ama geniş yatakta rahat yatmayı sevdi zamanla gece uykularına da yatağında geçti şu an 14 aylık yataginda uyuyor uzun zamandır, ben emzirme için yanına gidiyorum bazen uyuyakaliyorum bazen kendi yatağıma geçiyorum ama bebeğim istediği için ayırdım ben rahat ettiği için kendim ekstra ayırmak için çaba göstermedim