Yenidoğan bebemle 15. Gün yalnız kaldım yani dünden beri , aksam esım geliyor yardımcı oluyor sadece kızlar tek başına bakanlar nasıl başa cıkıyorsunuz kendime bakamıyorum uyuyunca hangi işi yapsam çay mı ıcsem nefes mı alsam şaşırıyorum yani zaten uzun sürmüyor uykuda falan çok zor 😞