Oğlumu 3 aylıkken sünnet ettirdim 2 hafta oluyor çok memnunuz ağrımız sızımız olmadı çok şükür ilk gün bi mızmız oldu ama abartı şekilde değil çok memnun kaldık
istanbul sünnet op dr barış bağbancı
inanılmaz memnunum çok ilgili kendisi ve asistanı her koşulda mesajlarıma cevap veriyor çok araştırdım çok baktım yorumlara gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz