merba annelerimiz.hepimizin bu süreçte gectini biliyoruz ve şuan benim yardıma iytiyacım var sizin tuvalet eytimi bu sürecte nasıl gecti kaç günde bezi bıraktınız.bizim.bir haftadır başlamışız kızım 3 yasında ve hemen her kelimeyi bilir eder yani.kücük aptesini tuvalete yapar fakat büyük aptesini bicamada yapar .iki saate tuvalete dursak ayni cıkardım daka picamasına yapar ve tabi hala ara ara kücük aptesini bicamasın dayapar öyle aman aman deyil fakat ben gecede bıraktırıyorum bu arada bez takmıyorüm gece 2 .3 kere kaldırırım bazen yapar bazen yapmaz.fakat sanki büyük aptesindén korkuyor bilmiyorum.ne yapacam benim gibi olan varsa lütfen yardim edin yada bu süreci benim gibi gecen varsa lütfennn yardım