Merhaba oğlum 7 ay 30 günlük oldu bugün bazen yedirdiğim besinleri dışkısında görüyorum aynı boyutta ve şekilde bu o besini kabul etmediği anlamına mi geliyor sindiremediği için çıkarıyor devam mi etsem etmesem mi bilemedim ? Siz ne yapmamı önerirsiniz danışmak istedim🤔