Gece_1 Merhaba, oğlum 13 aylık ve dünden beri ara ara iki eliyle kafasına vuruyor. Daha önce böyle bir şey yapmamıştı ilk olduğu için haliyle biraz endişeliyim. Bu durumu yaşayan var mı? Çocuklar da normal midir? 😕
balkizlar Gece_1 evet bu aylarda normal.. yapma demeyin dikkatini dağıtmaya çalışın… sinirlenince mi yapıyor
lilanasi Gece_1 benim kızımda 22 aylık çoktandır yapıyor hala da yapıyor. Sevince sinirlenince yapıyor ama genelde sinirlenince yapıyor ve kafasini yere de vuruyor doktor geçici bı süreç olduğunu soyledi. Merak etmeyin, dikkatini dağıtmaya çalışın pek üstüne gitmeyin
Gece_1 balkizlar ay iyi bari, şu an bayağı rahatladım, dünden beri bu durumu sıkıntı ediyordum 🥲 yani genel olarak kızınca, sevinince yapıyor.
balkizlar Gece_1 ne tepki vereceğini bilemiyor.. enerjisini atacak oyunlar oynatmaya çalışın.. geçici bir süreç
pamirsmama merhabalar benimde oğlum 11 aylık aynı şekilde bir kaç gündür ara ara iki eliyle kafasına vuruyor. sizinki ne durumda şu an geçti mi?