cansu2600 Merhaba güzel anneler oğlum 3 ay 17 günlük bir kaç gündür damaklari çok kaşınıyordu bugün böyle bişeye dikkat ettim. Diş ilk alt taraftan çıkar diyolar ama bu nedir anlamadım biliyormusunuz ?
3kedili2bebekli cansu2600 şimdi durum şöyle bebekler yüz kemiklerinin içinde dişleriyle doğarlar bu dişler zamanla damağa yerleşir ama çıkmaz beklerler siz yine takipte olun evet bu diş ama bunun çıkması baya uzun sürecek yüksek ihtimal ☺️
suhedaaaaa cansu2600 Önce alttan gelmiyor mu? Bilmediğim için soruyorum benimde ilk bebeğim, hep alt damağını kontrol ediyorum patlamış mı diye
3kedili2bebekli cansu2600 hayır hayır böyle kaşınır eder ama son çıkacağı hafta cidden kötü oluyor sadece
suhedaaaaa cansu2600 evet öyle diye biliyorum bende. Ağzını bir yere çarptı mı veya diş kaşıyıcı ile zorladı mı acaba apse olmasın o görüntü